torsdag den 25. august 2011

25.08.2011

SLEMME COCO! Han har spist min sutsko. 
En rigtig kold nat fik Gris lov til at sove i sengen hos prutten og jeg (og Walther).
Yndlingstelefon hjemme hos min morbror.

Being away from the ones you love, doesn't mean you love them less, sometimes it even makes you love them even more! ♥

Så er det en måned siden vi landede i Uruguay. Tiden er alligevel gået hurtigt. I lørdags var vi til Santi's 3 års fødselsdag. Santiago er søn til min kusine, fra min mors side. Vi havde aftalt at overnatte ved min morbror Ariel, så vi kunne tage ud søndag og opleve lidt. Søndag tog vi til Pocitos hvor blandt andet, Uruguays World Trade Center ligger. I Pocitos tog vi i en lille Zoo der er her. Den er meget lille og har ikke vildt mange dyr, men selskabet var hyggeligt. Og billetprisen var god; Børn gratis, voksne - 20 pesos. 1 DKKR - 3,5 Pesos 
Herefter tog vi på Planetariet som ligger ved siden af Zoo. Planetariet svarer lidt til det danske eksperimentarium, bare MEGET mindre. Her var det gratis for os alle at komme ind fordi det var søndag. -alt i alt, en billig tur.
Har desværre ikke så mange billeder, da jeg løb tør for batteri. :(
 Angelina er begyndt i club på skolen, dvs. hun to gange om ugen går til svømning i skoletiden, sammen med de andre børn som er meldt til. Desuden er hun hoppet med på artistisk gymnastik om mandagen. Og hun ELSKER det hele. ISÆR sin gymnastikdragt  ;)

Min farmor dukkede en dag op og hente os efter arbejde/skole. -fest på plejehjemmet. 
Fødselsdagsbarn slår på sin piñata

ANGRIB! Hvem finder mest slik..
Papirsstrimlerne der er inde i en piñata er rigtig gode til at lege "papirskamp" med. Her med min morbror.
Jaguar.. 
Tigermor vasker tigerfar i øret. 
Mandrilen
"Kig op Jens, og sid stille. Jeg er sikker på jeg så en lus.."
Flamingoerne
Papapegøje..
En ensom elefant:(
En påfugl var fløjet op på planetariets tag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar