lørdag den 31. december 2011

Godt nytår

Hej alle, 


idag er det nytårsaften og jeg vil gerne tage mig tid til at takke jer alle. 


TAK!

  • fordi I er som I er. 
  • til jer der har støttet (og sparket) os i beslutningen om at tage på denne fantastiske rejse. 
  • til jer der har lyttet når hjemveen har været (næsten) altoverskyggende. 
  • fordi man altid kan regne med og stole på jer. 
  • til min fantastiske lillebror som har været en utrolig støtte og hjælp det seneste år. 
  • til min søster for den fantastiske julepakke. 
  • til min anden søster for julekalender med negerbørn på. 
  • til alle mine søskende for altid at være der. 
  • til min utrolig dejlige familie herovre som har taget imod prutten og mig med åbne arme og hjem. 
  • til jer der læser med.  
  • til prutten fordi hun er så dejlig. Bedre rejsemakker skal man lede længe efter. 
Sidst, men bestemt ikke mindst; Tak til sømanden for altid at være der, og være den der måske har sparket hårdest for at få os sendt afsted. Elgo 

TAK! fordi I alle er i vores liv. 



♥ GODT NYTÅR ALLESAMMEN 
Vi ses på den anden side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar