søndag den 27. november 2011

Så er der 46 dage til vi er hjemme. HOLD OP! Hvor er det bare gået hurtigt. Selvom tiden alligevel har sneglet sig afsted.
Vejret her, er ved at være så varmt, at vi allerede kl.1130 har 34 grader. SUK! Det kan jeg altså ikke holde til. Mine kollegaer driller mig altid når jeg lander på arbejdet fordi jeg helt tydeligt har det MEGET varmt. Den daglige joke er: "Bare vent til det bliver sommer!" Og så griner de alle sammen. Ak ja, man skal finde sig i meget på en arbejdsplads.
Der er sket lidt her på det sidste, Angelina har været på 3 dages koloni med skolen, og så er hun blevet klippet. Alt det klor- og saltvand var ikke godt for hendes hår, og vi var begyndt at kæmpe for at få det redt ud om morgenen. Så nu fik hun sin vilje og fik klippet de smukke lyse lokker.

Vi nyder weekenderne på stranden, hvor vi (Angie) står på hænder og slås med bølgerne og nyder livet.
Håber I har det godt i Danmark, vi savner jer, og vi ses snart..

Off to camp..

En vaffel og en klip, tak.

LOVE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar